De kracht van pakkende reclametekst

Wanneer is een advertentie of commercial pakkende reclametekst? Als hij overtuigingskracht bezit. Dus als mensen zich erdoor geraakt voelen en daarna in actie komen.

 

Pakkende reclametekst in heldere taal

Partners in tekst schrijft voor u elke pakkende, overtuigende tekst. En daar voegen we nog een element aan toe: begrijpelijke taal >>

 

Actie, belangrijk onderdeel van pakkende reclametekst

Denkt u bij actie vooral aan een aanbieding? Dat is een van de mogelijkheden. Bij pakkende reclametekst bedoelen we met actie álle prikkels om het lezerspubliek (of de luisteraars) aan te zetten tót actie:

  • extra koopprikkel
    zoals: de eerste tien boekers van een zomervakantie ontvangen ook een weekendje Berlijn cadeau
    zoals: aanbieding alleen geldig tot …
  • offerte aanvragen
  • contact opnemen

 

Actie als afsluiter bij pakkende reclameteksten

De plek van het actie-element? Bij pakkende reclameteksten vindt u de actie altijd aan het eind (AIDA). Het is het laatste zetje dat lezers of luisteraars nodig heb om te kopen, te bestellen, informatie op te vragen enzovoort.

 

Kies pakkende reclametekst voor:

  • papieren of digitale mailing
  • nieuwsbrief
  • advertentie
  • advertorial
  • (advertentie die eruit ziet als krantenartikel)
  • folder
  • flyer
  • brochure
  • webtekst

Onze pakkende reclametekst in AH

Advertentietekst van Partners in tekst stond bijvoorbeeld al in de AH van Albert Heijn. Voor andere voorbeelden, bekijk portfolio >>

Ontdek meer over pakkende (reclame)teksten en onze werkwijze >>
Of neem meteen vrijblijvend contact met ons op.