Reacties deelnemers op de workshops

Sinds 2010 volgen marketingmedewerkers en zelfstandig ondernemers de workshops van Partners in tekst. Een greep uit de reacties.

 

Niels Meijerink, zelfstandig marketeer, 2013

“Een absolute 9 vond ik de workshop. Ik wilde vooral zoekmachinevriendelijk schrijven en vond zeer bruikbare info over Google en het doen van testen.”

Roy Pol, bedrijfsleider Building Design, 2013

“De egotest en de nou-entest waren voor mij eyeopeners. Ook leerde ik waaraan een webtekst moet voldoen en lukte het me om de leesbaarheid van tekst te vergroten.”

Joey van Egmond, marketeer Podotherapie Wender, 2012

“Het – te vaak – gebruik van de lijdende vorm was voor mij een eyeopener, net als het werken met een ijkpersoon en AIDA.”

Tina Buiks, zelfstandig ondernemer van Travellingwell.nl, 2012

“Wat leerzaam, dat er veel meer werk aan de achterkant van een website zit dan ik dacht om goed gevonden te worden!”

Marijke Casteleyn, ondersteunend medewerker, 2011

“Ik wilde natuurlijk leren schrijven en dat is gelukt, dankzij de workshop Overtuigende tekst schrijven”

Marjolein Jacob, zelfstandig ondernemer, 2011

“Het leren schrijven voor doelgroepen was voor mij een eyeopener tijdens de workshop Overtuigende tekst schrijven. Ook leren kort en ‘B1′  te schrijven.”

Anita van Waard, zelfstandig ondernemer, 2011

“Bij persberichten moest ik het ‘ commerciële’ afleren.”

Inge Jalink, zelfstandig ondernemer, 2011

“Ik wilde begrijpen waarom jouw teksten anders zijn dan de mijne. En zo leerde ik dat – als je je aan de informatie houdt- het eigenlijk niet zo moeilijk is om overtuigend te schrijven.”

John van Waard, zelfstandig ondernemer, 2011

Klanten positief, effectief en productief bereiken, dat heb ik geleerd. En hoe je nog meer op de stoel van de klant moet gaan zitten.”

Rieke van Rees, Catalpa Kinderopvang, 2010

“Veel praktische en bruikbare informatie. Verder vrolijk enthousiasme waarmee je het uitdraagt. Ook goed voorbereid.”

Marcella de Boer, marketing Catalpa Kinderopvang, 2010

“De testen die je kunt toepassen vond ik een eyeopener.”

Reinoud Wieling, marketingmanager Catalpa Kinderopvang, 2010

“Erg nuttig en leerzaam. Goede, aansprekende voorbeelden, gedegen kennis.”