Presentatie van Loes Grooters tijdens event of meeting

Basisprogramma: 1 uurtje.

  1. Aangepast aan uw publiek
  2. Beeldend, met volop praktijkvoorbeelden
    geen saaie bulletpoint presentaties, verkooppraatjes of andere onzin. Modern, hier en daar met een knipoog/glimlach. Vooral ruimte voor interactie met publiek. Als vooraf bekend is wie er komen, dan vaak ook voorbeelden van bezoekers al verwerkt in presentatie.
  3. Kennis delen
    Open Mijn doel is om iedereen te inspireren en te activeren. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat ik streef naar een hoge interactie. Mijn doel is pas bereikt als iedereen tevreden de zaal verlaat.
  4. Begrijpelijke taal
    Ik vermijd vaktaal en houd de presentatie zo toegankelijk mogelijk voor mensen van alle kennisniveaus.
  5. Case-studies en doelgroepgerichte verhalen
    Sprekers hoor je nog vaak praten over bedrijven die te groot of te klein zijn voor het publiek. Ik zal altijd gebruik maken van eigen succes cases en ervoor zorgen dat mijn voorbeelden overeen komen met het publiek.

 

Wie gingen u al voor?

Onder meer Bornse Vrouwen in Bedrijf, Fast Class, Bureau Vrijwilligerswerk en e-mailmarketinggroep e-Zense en eCom.

MENU