Vertegenwoordigers verkopen hun bedrijf en product met de juiste argumenten. Waarom gebruiken bedrijven op internet dan de overvaltechniek?? Luister hoe ’t zit.

Schreeuwt uw site: koop mij?

Veel bedrijven vinden dat ze online meteen moeten laten zien wat ze verkopen; het complete assortiment verschijnt al op de homepagina in beeld. Op deze overvaltechniek zitten oriënterende webbezoekers niet te wachten. In de winkel overvalt u ze toch ook niet met de kreet: koop mij, koop mij? Waarom dan wel online?

Meteen zeggen: koop nu, koop mij, neem mij,

 

luister naar het geluidsfragment van 17 juli 2012 van Aartjan van Erkel bij BNR radio

(start het fragment op 13:21, de 39e seconde; het interview duurt ongevBoek Verleiden op interneteer 6 minuten)

Meer weten over verleiden op internet?

Koop het boek van …

 

Of vraag Partners in tekst om hulp.

MENU