Hoe breng je goed in beeld wat je voor opdrachtgevers doet? Veel bedrijven doen dit via klantverhalen, cases. Zo ook (online) marketingbureau Crossmedia House.
Loep op verstopte info
Voor zijn nieuwe website leverde Crossmedia House een aantal klantverhalen aan. Hierin stonden de diensten, de uitdaging, de aanpak, uitleg over de opdrachtgever én bovenal wat het resultaat voor de klant was. Maar, al deze informatie stond redelijk verstopt in de aangeleverde tekst. Een mooie uitdaging voor ons om alles beter zichtbaar en herkenbaar te maken!
Onze rol: ordenen & herschrijven
Wij zorgden er allereerst voor dat de juiste informatie eruit gefilterd werd. En dat die onder een pakkend kopje kwam te staan. Daarnaast schreven we een aantrekkelijke hoofdkop en introductie, die nieuwsgierig maakte om het hele verhaal te lezen. Het verhaal zélf herschreven we tot slot bovendien in een aansprekender stijl.
Ga naar de klantverhalen:
Of bekijk meteen het overzicht van alle klantverhalen.