IKT juni 2019

, , ,

Artica

Scholing

Dat reclamebureaus creatief horen te zijn, is logisch. Maar Artica slaat werkelijk alles. In onze carrière mochten we het meest energierijke interview ooit hebben met dít bureau. Twee medewerkers gaven in het gesprek zo veel tips voor ondernemers, dat we bij uitzondering extra ruimte in de Twentevisie kregen om deze nog eens apart uit te lichten in een kader. Alles met elkaar leidde het gesprek voor ons tot een van de leukste artikelen ooit.

Column

Nieuwe inspiratie voor de vaste, tweemaandelijkse column van de IKT-voorzitter. Op basis van enkele steekwoorden schrijven wij namens haar de tekst.

Wessels

Bouw

Op basis van een telefonisch interview mochten we IKT-leden kennis laten maken met met Wessels, dochterbedrijf van het grote VolkerWessels. Steevast sluiten we af met twee vragen en antwoorden over zaken die nog niet bekend zijn bij het ondernemende lezerspubliek.

Twents Fonds voor Vakmanschap

Scholing

Via een dubbeinterview mochten we ondernemers warm maken te profiteren van bergen aan subsidiegeld om medewerkers te scholen.

Korte aankondigingen

Elke twee maanden kondigt IKT verschillende activiteiten aan in Twentevisie. Steevast vertalen wij die naar aantrekkelijke, vlotte berichten zodat mensen zich aanmelden.

Vaardigheden

Gepubliceerd op

30 juni 2019

MENU