Thema: Koken met thee. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en eventuele aanpassingen verwerken. In opdracht...
Horeca
Hieronder zie je tekstprojecten op dit gebied, uitgevoerd door Partners in tekst. De projecten in álle branches en schrijfsoorten bekijken?
Ga naar de totale portfolio >>
Horesca snackmagazine ’17
Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en eventuele aanpassingen verwerken. In opdracht van Estian...
Horesca lente 2016
Uitgevoerd werk: Op basis van telefonisch interview restaurateurs inspireren met een praktijkverhaal over duurzaam ondernemen. Gepubliceerd in halfjaarlijks vakblad 'tlekkerst, edtie voorjaar 2016. In opdracht van Estian Bekijk de complete voorjaarseditie...
Horesca excl. magazine ’16
Voorjaar 2016. Thema: Bloemen. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en eventuele aanpassingen verwerken. In...
Horesca snackmagazine ’16
Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst op basis van telefonische interviews met leveranciers, cafetariahouders en meer. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en eventuele aanpassingen...
Horesca lente ’15
Uitgevoerd werk: Op basis van telefonisch interview fastfoodondernemers inspireren met een praktijkverhaal over duurzaam ondernemen. Gepubliceerd in halfjaarlijks vakblad 'tlekkerst, editie voorjaar 2015. In opdracht van Estian >> Bekijk de...
Horesca snackmagazine mrt ’15
Voorjaar 2015. Thema: Frietsaus. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews en aangeleverde uitgewerkte interviewverslagen. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door...
Horesca excl.magazine nov ’15
Najaar 2015. Thema: Wild. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews en aangeleverde uitgewerkte interviewverslagen. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en...
Horesca (2015)
Najaar 2015: Artikel op basis van telefonisch interview. Onderwerp? Meest duurzame cafetaria van Nederland. Dit cafetaria wil in 2019 helemaal klimaatneutraal ondernemen. Geschreven voor vaktijdschrift 'tlekkerst van Horesca, voor fastfoodondernemers. Blader...
Horesca snackmagazine ’15
Najaar 2015. Thema: Kroket. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews en aangeleverde uitgewerkte interviewverslagen. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden...
Alfirdaws
Productfolder om nieuwe halalboter wervend aan de man te brengen.
Horesca Worst magazine
Najaar 2014. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews en aangeleverde uitgewerkte interviewverslagen. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door geïnterviewden en eventuele...
Horesca snackmagazine ’14
Najaar 2014. Thema: Hamburgers. Schrijven van compleet magazine ´tlekkerst. Op basis van telefonische interviews en aangeleverde uitgewerkte interviewverslagen. Quotes uitlichten, creatieve en prikkelende intro's en koppen schrijven. Laten goedkeuren door...
Horesca Shake magazine
Interviews en artikelen geschreven. En aangeleverde ruwe informatie omgezet in vlotte artikelen. In opdracht van Estian merkmanagement Lees het zomernummer van Horesca over shakes >>
Mystiek Theater
Taken: bestaande info compleet lezersgericht herschreven, online beter vindbaar gemaakt (SEO) en geschikt gemaakt voor slimmer navigeren binnen de website. Bekijk de site van Mystiek Theater >>
La Dolce Barista
Aangeleverde teksten herschreven. Met accent op gebruik van zoekwoorden, krachtige (tussen)koppen, vlotte zinnen en rechtstreekse aanspreekvorm 'u'. Verder het totale verhaal meer overtuigingskracht meegegeven. Bekijk de site van La Dolce Barista >>