Op basis van een persoonlijk interview en duidelijke briefing (voor de gewenste uitkomst) een verhaal geschreven over twee enthousiaste dames en hun video-ervaring. Zij keurden de tekst meteen helemaal goed. Lees het hele verhaal...
Artica Scholing Dat reclamebureaus creatief horen te zijn, is logisch. Maar Artica slaat werkelijk alles. In onze carrière mochten we het meest energierijke interview ooit hebben met dít bureau. Twee medewerkers gaven in het gesprek zo veel tips voor ondernemers, dat...
Sensata Techniek De leden van IKT bezoeken geregeld een van de aangesloten bedrijven.Op basis van zo’n inspirerende rondleiding en presentatie bij Sensata, mochten wij een artikel schrijven. Daarbij kozen we voor een invalshoek met een veelbelovend geheim. Om...
Voor open huis de klassieke folder (met ouderwetse schrijftaal …) omgetoverd tot een aantrekkelijkde waaier-folder met ringband en een boodschap met overtuigingskracht. Veel saaie info mochten we gelukkig schrappen en inruilen voor weetjes waar aanstaande...
Voorwoord column Via enkele steekwoorden schrijven wij tweemaandelijks de voorzitterscolumn van de Industriële Kring Twente in ondernemersblad Twentevisie. Vanuit het verleden heeft dit netwerk een wat stoffig imago. Mede om dit op te poetsen zoeken we het bij onder...